Nastavitve zasebnosti

Piškotki

Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke.  

Boljša izkušnja za vas

Nam dovolite, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin? Izboljšali bomo vašo uporabniško izkušnjo.

Dovolim
Ne dovolim

Kakovostnejša vsebina

Nam dovolite, da beležimo vaše aktivnosti na tej strani? Tako bomo spoznali vaše interese in vam ponudili tiste zanimivosti in vsebine o slovenskem turizmu, ki vas najbolj zanimajo.

Dovolim
Ne dovolim

Ne zamudite novih vsebin

Nam dovolite, da vam občasno ponudimo oglasne vsebine na drugih spletnih straneh, ki se najbolje ujemajo z vašimi interesi?

Dovolim
Ne dovolim
Zapri obvestilo, s tem dovoljujem uporabo podatkov za vse zgornje namene.

Dovoljujem, da Slovenska turistična organizacija (STO) beleži in hrani anonimizirane podatke o moji aktivnosti na www.tasteslovenia.si, ki jih STO uporablja za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje obiskovalcev portala v prihodnje. Potrjujem tudi, da sem seznanjen s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki.

Upravljalec osebnih podatkov:
Slovenska turistična organizacija, Dimičeva ulica 13, Ljubljana
tel: +386 1 5898 550
e-pošta: info@slovenia.info

Dovoljujem, da Slovenska turistična organizacija beleži in hrani prikaze prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom posredovanja čimbolj kakovostne in zame zanimive vsebine (profiliranje). Potrjujem tudi, da sem seznanjen s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki.
Ker se Slovenska turistična organizacija trudi pošiljati čimbolj kakovostno in za prejemnike zanimivo vsebino, bi želela meriti odzive na poslana obvestila. Za boljša in bolj usmerjena obvestila ter prilagajanje nadaljnjih sporočil osebne podatke avtomatsko obdela, analizira, profilira ter ocenjuje zainteresiranost uporabnikov za poslana obvestila.

Upravljalec osebnih podatkov:
Slovenska turistična organizacija, Dimičeva ulica 13, Ljubljana
tel: +386 1 5898 550
e-pošta: info@slovenia.info

Dovoljujem, da Slovenska turistična organizacija beleži in hrani prikaze prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere sem že predhodno izkazal interes (remarketing). Potrjujem tudi, da sem seznanjen s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki. Ker se Slovenska turistična organizacija trudi prikazovati čimbolj kakovostno in za prejemnike zanimivo oglasno vsebino, bi vas z oglasi želela ponovno obveščati o tematikah, za katere ste že predhodno izkazali interes. Te nastavitve veljajo za oglase, ki jih pokažemo preko storitev podjetja Facebook, vključno z Facebookom in Instagramom, pa tudi preko spletnih aplikacij. V kolikor se ne strinjate z beleženjen in hrambo prikazov prejetih obvestil in klike na povezave v prejetih sporočilih z namenom prikazovanja oglasne vsebine o tematikah, za katere ste že predhodno izkazal interes (remarketing), bo vseeno prikazano enako število oglasov, vendar pa za vas morda ne bodo tako zanimivi.

Upravljalec osebnih podatkov:
Slovenska turistična organizacija, Dimičeva ulica 13, Ljubljana
tel: +386 1 5898 550
e-pošta: info@slovenia.info

Luka Jezeršek

Gostilna na Gradu

Ljubitelj lepega in dobrega, ki ne želi filozofirati. Svoj navdih raje išče v klasičnih receptih slovenske kuhinje.

O chefu

Da je Luka Jezeršek kuhar, je »krivo« to, da je živel nad kuhinjo.

Lukova starša sta pred štiridesetimi leti začela družinski posel, ko je oče v garaži postavil prvo kuhinjo in začel s cateringom. Zato Luka v šali reče, da se je rodil v kuhinji. Pravi razlog pa najverjetneje tiči v tem, da je bil kuharski poklic vsem štirim sinovom predstavljen kot nekaj lepega ter da je pristop, ki mu družina še danes sledi, veliko bolj podjetniški kot obrtniški.

Najljubša jed
Ocvrti piščanec

Tudi, ko si že popolnoma sit, se še vedno najde prostor za nekaj ocvrtega.

Najljubša sestavina
Moka

Luka je v fazi odkrivanja različnih vrst moke, od klasične bele iz mlina v Vodicah do italijanske za pašto in pice.

»Včasih sta obstajali samo dve možnosti: vino – rdeče ali belo, sir z luknjami ali brez, moka – črna ali bela. To so stvari, ki jih čebulno odkrivamo. Navdušen sem, ko preizkusim moko za pico z nizkim glutenom in ugotovim, da stvar res drži,« razloži svoj vidik in raziskovanje kulinaričnih sestavin. Pri tem pa se zaveda, da je kulinarika tako širok pojem, da se na vse ne more spoznati. To prepušča stroki in se drži svojega področja. »Zakaj bi se loteval stvari, ki jih ne znam? Zato, če gre na primer za vegansko hrano, raje pokličem Terezo Poljanič.«

O sestavinah pove, da izbira najbolj kakovostne, pa naj gre za slovensko govedino, rogljičke, ki jih dobi iz Francije, ali dražbo barikov vinske kleti Vinakoper.

Chef Luka Jezeršek
Foto: Dean Dubokovič, arhiv Jezeršek
»Rad imam stare klasike. Včasih se mi zdi, da delamo iz muhe slona.«

»Moja filozofija je: ne filozofirajmo. Vse je že razvito, vprašanje je samo, v kakšni obliki to umestiš v prostor. Veliko kuharjev gleda iz kuhinje do izdajnega pulta, jaz gledam dlje. Zanima me, kaj gost hoče, kajti če gost ne razume naše vrhunske kulinarike, nismo naredili nič. Zato se vedno postavim v njegovo vlogo in izhajam od tam,« predstavi proces načrtovanja hrane, v katerem se najprej pozanima, kdo so gostje ter kaj pričakujejo. Tako je nastal na primer Jezerškov šmorn, ki so ga obudili iz preteklosti. Postal je tako slaven, da si ga zaželijo tudi na poroki, včasih celo tik po cerkvenem obredu.

jed Jezeršek
Foto: Matic Kremžar, arhiv Jezeršek

Imamo drugačen pristop. Gradimo na priimku, ne na imenu

Jezerškovi so podjetje in blagovna znamka. Ni naključje, da nikjer ni napisa Luka Jezeršek. Načrtno so se odločili za odmik od zgodbe, v kateri Luka stopi iz kuhinje tisti hip, ko gost vstopi skozi vrata, drugi od bratov Jezeršek pa ga odprtih rok in širokega nasmeha pričaka za točilnim pultom. »Imamo ekipo ljudi, to so naši dolgoletni zaposleni, ki vedno vejo, kdo je gost in imajo ves čas stik z njim,« razloži pristop, ki je v tujini popolnoma običajen, pri nas pa nekateri še dvomeče dvigajo obrvi.

Catering, štiri restavracije in dva lokala pač zahtevajo svoj sistem. Zasmeje se, ko vleče vzporednice z modo: »V jesenskem času že pripravljamo pomladno kolekcijo. Prodajnik potrebuje fotografije, kalkulacije. Vključiti je treba vse lokalno in sezonsko. Ana Šušteršič, vodja razvoja, nakaže smer, v katero bomo šli. Potem je na vrsti kreativna ekipa, v njej sem tudi jaz, da jedi oblikuje.«

Za vse je torej zaslužna ekipa, ki skrbi, da gost, ko odhaja, reče: pri tej hiši sem se imel lepo. Pogosto se zgodi, da kuharji požanjejo vso slavo, pri tem pa se pozabi na natakarje. »V resnici so ravno natakarji njihova podaljšana roka. Pa tudi tisti, ki čisti restavracijo in tisti, ki gre v nabavo. Vsi so del ekipe,« pove Luka, ki se dobro počuti tudi s svojo televizijsko ekipo pri oddaji MasterChef Slovenija. »Smo odlična ekipa, ki se zelo dobro razume. Naše druženje je iskreno, med sabo se dopolnjujemo in spoštujemo to, da ima vsak svoj posel. Smo sorodne duše, zato smo lahko vsi zelo sproščeni, čemur vedno sledi izdatna porcija smeha.«

Sicer pa je Luka z vsem srcem pri cateringu, ki je tudi prva dejavnost Jezerškovih. Z gostinskim delom pokrivajo tudi zelo velike in zahtevne dogodke. Med njimi mu je v še posebej lepem spominu ostal tisti za letalsko družbo Fly Emirates ob odprtju nove linije med Zagrebom in Dubajem. »Všeč mi je bilo, ker je naročnik točno vedel, kaj hoče. Povabljeni so bili predstavniki, pevci in eminentni gostje iz tega dela Evrope in cilj je bil pokazati vrhunskost. Kuhinja je bila pomemben del dogodka, ne pa ključni, zato je bila celotna zgodba na visoki ravni,« namigne na prepogosto videne primere, ko organizatorji pozabijo na podrobnosti: »Potem pa gostje govorijo, da je bila hrana sicer odlična, vendar po koncu dogodka ni bilo poskrbljeno za prevoz.«

Foto: Matic Kremžar, arhiv Jezeršek

Restavracija chefa

Gostilna na Gradu

Gostilna na Gradu vas popelje po spominih na kuhinjo vaše babice.

Preberite več